Bloggarkiv

1.23.2017

23.01.17

Kunde sagt att det vi gör inte spelar någon roll
Inte spelar någon roll imorgon Tyckte aldrig om musik
Men jag älskade mitt liv Delar med mig av mig själv till den som ville ha Sorligt när jag ser tillbaks Hur jag kunde gå från fjäderlätt till underbar Var underbar men blev ett vrak Sorligt är ett vacker ord Om man lägger de hos vallmon och violerna Från gårdagarnas odlingar
Jag var som en vårdag utan sol Tanklös som en rånares vision Jag var fylld av oro i mitt skal Jag kunde bli vem som helst men jag blev jag
Jag ska sjunga för dig nu och berätta vem jag var Ska berätta vem jag var förut Jag grät på knä i vår entré när jag släpa mina ben Fällde tårarna och drog dem över skolgården Sorligt är ett vacker ord Om man lägger de hos vallmon och violerna så sjung
Jag som en vårdag utan sol Tanklös som en rånares vision Jag var fylld av oro i mitt skal Jag kunde bli vem som helst men jag blev jag
Jag var som en vårdag utan sol Tanklös som en rånares vision Jag var fylld av oro i mitt skal Jag kunde bli vem som helst men jag blev jag Jag kunde bli vem som helst men jag blev jag